Verkkokaupasta ostaminen pähkinänkuoressa

Sisällysluettelo

Tilaaminen
Maksaminen
Toimitukset
Peruuttaminen
Takuu

Tilaaminen

Kuinka tilaan tuotteen?

Verkkokaupassamme tuotteidemme hinnat näytetään euroina (€). Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24% ja toimituskulut.

Lisää haluamasi tuote ostoskoriin painamalla tuotesivulla olevaa Lisää ostoskoriin-painiketta. Ostoskorista voit siirtyä suoraan kassalle. Kassalla pyydämme sinua täyttämään tietosi tilausta ja toimitusta varten ja voit myös kirjoittaa meille lisätietoja tilaustasi koskien.

Maksun jälkeen saat automaattisen sähköpostivahvistuksen tilauksestasi. Lisäksi lähetämme erillisen tilausvahvistuksen, kun tilauksesi on käsittelyssä tehtaallamme Muuramessa. Tästä viestistä löydät yksityiskohtaisen erittelyn tilauksestasi, yhteystietomme sekä toimituspäivämäärän. Tarkistathan tilausvahvistuksen sisällön. Jos haluat esimerkiksi muuttaa tilausta tai toimituspäivää, voit vastata tähän sähköpostiin saadaksesi yhteyden asiakaspalveluumme.

Jos tehtaan tilausvahvistusta ei tavoita sinua, tarkistathan roskapostisi.

 

TILAUKSEN EHDOT

Tilauksen tekeminen edellyttää, että täytät tilauksen tekemiselle asetetut vaatimukset ja annat itsestäsi oikeat ja totuudenmukaiset tiedot. Tilataksesi verkkokaupasta sinun on oltava vähintään 18-vuotias.

Mahdolliset alennus- tai etukoodit ovat kertakäyttöisiä, eikä niitä voi yhdistää muihin alennuskoodeihin tai tarjouksiin. Alennus- tai etukoodia ei hyvitetä jälkikäteen.

Yrityksillä ei ole oikeutta vedota kuluttajansuojalaista johtuviin oikeuksiin.

 

Edellyttääkö ostaminen rekisteröitymistä?

Kuluttaja-asiakkaan on mahdollista ostaa rekisteröitymättä. Suosittelemme kuitenkin rekisteröitymistä.

Yritysasiakkaan tulee rekisteröityä tehdäkseen verkkokaupassa ostoksia.

Maksaminen

Miten voin maksaa?

Verkkokaupassamme voit maksaa

  • Kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki
  • Lasku- ja osamaksupalvelulla: Collector Bank
  • Korttimaksuna: Visa, Visa Electron, Mastercard, Eurocard ja American Express
  • Mobiilimaksuna: MobilePay ja Siirto

 

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
FINLAND
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Yritysasiakkaiden on mahdollista maksaa tilauksensa myös laskulla erillisten ehtojen mukaisesti. Yritysasiakkaana ole yhteydessä asiakaspalveluumme info@aicci.fi

Maksamiseen sovelletaan korttijärjestelmien esim. Visa, Mastercard, American Express sääntöjä ja Nets korttimaksujen tilityspalvelun yleisiä sopimusehtoja.

Joustoa ja valinnanvapautta
Maksa kerralla tai osissa, valitsemassasi tahdissa. Lasku ja tililuotto antavat sinulle lisää aikaa verkkokauppaostostesi maksamiseen. Niitä käyttämällä voit odotella tilauksesi saapumista rauhassa ennen sen maksamista. Maksun voit tehdä joko kerralla laskulla tai pienemmissä osissa tililuotolla, jolloin voit suorittaa kuukausittain sinulle parhaiten sopivan summan ja jakaa maksun enintään 36 kuukauden ajalle.


Laskulla ilmaista maksuaikaa
Turvallista ja helppoa asiointia. Laskulla saat aina 45 päivää korotonta maksuaikaa verkkokauppaostoksillesi. Pitkä maksuaika mahdollistaa sen, että ehdit tarkistaa ostoksesi ja tarvittaessa palauttaa sen ennen laskun erääntymistä.

Maksuaikaa hyödyntääksesi tarvitset myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen käy helposti ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 18 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Myös luottotietosi tarkistetaan Bisnode Finland Oy:n rekisteristä.

Maksutapaa voidaan käyttää jopa 5 000 € ostoksiin.

Kun olet saanut myönteisen luottopäätöksen sekä vahvistanut ostotapahtuman, saat laskun ostoksestasi sähköpostiisi. Jos haluat maksaa laskun pienemmissä osissa ja sinulle paremmin sopivalla maksuajalla (1-36 kk), sinun tulee tehdä jatkuvaa luottoa koskeva luottosopimus Collector Bankin kanssa kirjautumalla Omille Sivuille osoitteessa oma.collector.fi. Luottosopimuksen allekirjoittamisen yhteydessä sinulle myönnetään luottoraja, joka on käytettävissä myöhempiin ostoksiin luottoehtojen mukaisesti.

Kun sinulla on voimassa oleva luottosopimus, sinun tulee maksaa eräpäivään mennessä vain saamallasi laskulla mainittu vähimmäissumma mutta voit halutessasi suorittaa myös tätä suuremman summan. Sen jälkeen sinulle lähetetään kuukausittain sähköpostitse tililasku, kunnes luotto on kokonaan maksettu. Voit aina halutessasi lyhentää luottoasi myös tililaskulla mainittua vähimmäissummaa suuremmissa osissa.


Luottokustannukset ja luottoesimerkki:
KAUPPIAAN NIMI
 verkkokaupassa sovelletaan kampanjaehtoja, joiden mukaisesti tililuoton korko on 19,2 % nimellisenä vuosikorkona ilmaistuna ja kuukausimaksu on 2,95 € kuukaudessa. Jos myönnetty luottoraja on 1 000 € ja se on kokonaisuudessaan käytetty KAUPPIAAN NIMI verkkokaupasta tehtyihin ostoksiin sekä luotto maksetaan takaisin 36 kuukauden aikana, sovellettavilla kampanjaehdoilla todellinen vuosikorko on 28,5 %, luottokustannusten yhteismäärä 402 €, maksettava kokonaismäärä 1 402 € ja maksuerien lukumäärä 36 kpl. Viivästyneistä maksuista veloitetaan lainmukaiset muistutusmaksut ja perintäkulut sekä korkoa viivästyneeltä ajalta.

Luottoehdot
Laskun ja luoton myöntäjä on Collector Bank AB, Lilla Bommens Torg 11, Box 11914, SE-404 39. Lisätietoja www.collector.fi

Saat täydelliset ehdot ja tiedot Collector Laskusta ja Tililuotosta seuraavista linkeistä:
Tarkempi palvelukuvaus: https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-laskulla/
Yleiset lasku- ja tililuottoehdot: https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_All_FI.pdf
Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot: https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/SECCI_FI.pdf

Miten käytän alennuskoodia?

  1. Aloita keräämällä tuotteet ostoskoriin.
  2. Syötä alennuskoodi sille osoitettuun kenttään Ostoskori-sivulla ja klikkaa Käytä kuponki -painiketta.
  3. Tarkista tilauksesi päivitetyt tiedot ja viimeistele ostos siirtymällä kassalle ja maksamalla tilaus.
  4. Alennus- tai etukoodeja ei voi yhdistää muihin alennuskoodeihin tai tarjouksiin. Alennus- tai etukoodia ei hyvitetä jälkikäteen.

Toimitukset

Miten toimitamme?

Toimitamme verkkokaupastamme tilatut tuotteet postipakettina. Toimittajamme on Posti Oyj. Postin yhteistyökumppaneina toimivat DHL ja Bring.

Suomessa Posti Kotipaketti -palveluna
Postin kotiinkuljetus sovittuna ajankohtana. Voit seurata OmaPosti-mobiilisovelluksella tilauksesi etenemistä. Toimitusajankohta sovitaan kanssasi. Toimitus ilmastoystävällisesti Posti Green-lähetyksenä.

Paketti Eurooppaan Parcell Connect –palveluna
Toimitukset kotiin tai noutopisteestä noudettavaksi maasta riippuen. Myös lauantaisin. Saat ennakkoilmoituksen ja tekstiviestin paketin saapumisesta.

Kansainvälinen postipaketti (Norja ja Sveitsi) Priority-palveluna
Toimitukset maasta riippuen joko vastaanottajan osoitteeseen, kun mahdollinen tuontitullaus on tehty, tai noutopisteestä noudettavaksi, jolloin saat ilmoituksen paketin saapumisesta.

Mihin toimitamme?

Toimitamme Aicci-verkkokaupasta tilatut tuotteet Suomeen ja kaikkiin Euroopan unionin maihin, sekä Norjaan ja Sveitsiin seuraavin poikkeuksin:

Emme toimita tilauksia Ahvenanmaalle.

Emme toimita seuraaville EU-alueille, joilla ei sovelleta EU: n arvonlisäverojärjestelmää: Saksassa, Büsingen und Helgoland, Iso-Britannia, Guernsey (esim. Alderney ja Sark, Jersey ja Gibraltar, Italiassa Livigno ja Campione d’Italia ja Espanjassa Kanariansaaret, Ceuta ja Melilla. Emme toimita Grönlantiin ja Färsaarille.

Toimitus Norjaan
Paikallinen arvonlisävero ja sovellettavat tullit sisältyvät tuotteen hintaan kaikissa Norjaan tekemissä tilauksissa.

Toimitus Sveitsiin
Paikallinen arvonlisävero ja sovellettavat tullit eivät sisälly tuotteen hintaan kaikissa Sveitsin tilauksissa. Posti laskuttaa verot ja tullit, sekä lähetysmaksun vastaanottajalta lähetyksen toimituksen jälkeen.

Milloin saan tilaamani tuotteen?

Tuotteemme valmistetaan saapuvien tilausten mukaisessa järjestyksessä. Tuotekohtainen toimitusaika voi vaihdella, ja arvio jokaisen tuotteen toimitusajasta näkyy kunkin tuotteen tuotesivulla.

Mitä toimitus maksaa?

Toimituskulut sisältyvät tuotteen hintaan seuraavin poikkeuksin:

Tilaus Sveitsiin
Paikallinen arvonlisävero ja sovellettavat tullit eivät sisälly tuotteen hintaan kaikissa Sveitsin tilauksissa. Posti/DHL laskuttaa verot ja tullit sekä lähetysmaksun vastaanottajalta lähetyksen toimituksen jälkeen.

Peruuttaminen

Mikä on peruuttamisoikeus?

Peruuttamisoikeus koskee kuluttaja-asiakkaan ostamia sarjavalmisteisia vakiotuotteita. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi Sinun on ilmoitettava meille peruutuksesta 14 päivän sisällä yksiselitteisesti sähköpostitse osoitteeseen info@aicci.fi. Tuote tulee palauttaa viivytyksettä viimeistään 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Tuotteen on oltava palautettaessa myyntipakkauksineen ja liitteineen käyttämätön ja myyntikuntoinen.

Jos haluat peruuttaa kaupan ja tästä syystä palauttaa tuotteen, ole asiasta aina etukäteen yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@aicci.fi.

Peruuttamisoikeus ei koske tuotteita, jotka on valmistettu kuluttajan vaatimusten mukaisesti tai selvästi henkilökohtaisia tarpeita vastaaviksi. Huomioithan, että valmistamme kaikki Aicci-tuotteet, kuten Aicci T1-pöydät tilauksesta asiakkaan henkilökohtaisia tarpeita vastaaviksi, joten niitä ei koske kuluttaja-asiakkaan peruuttamisoikeus.

Takuu

Onko Aiccin tuotteilla takuun?

Tuotteillamme on takuu. Takuu on Aiccin tarjoama lisäetu, jonka laajuus vaihtelee tuotekohtaisesti. Takuuaika katsotaan alkavan toimituspäivästä.

Takuuaika on Aicci-verkkokaupan

  • kuluttaja-asiakkaille 2 vuotta ja
  • yritysasiakkaille 3 vuotta.

Saanko tuotteen takuukorjattua?

Suoritamme tuotteidemme takuukorjauksia.

Mikäli tuotteesta löytyy jokin virhe, pyrimme aina ensisijaisesti korjaamaan tai korvaamaan tuotteen ennen kuin myönnämme rahallista korvausta.

Jos haluat palauttaa virheellisen tuotteen tai sinulla on kysymyksiä, ole aina etukäteen yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@aicci.fi.

Asiakas on vastuussa virheettömän tuotteen palautuksesta aiheutuvista rahtikuluista.

Toimitamme myös tuotteidemme korjauksiin ja huoltoon liittyen vaihdettavia osia, kuten Aicci-pöytiin liitäntälaiteita ja valonlähteitä.

Updating…
  • Ostoskori on tyhjä.