Verkkokaupasta ostaminen pähkinänkuoressa

Sisällysluettelo

Tilaaminen
Maksaminen
Toimitukset
Peruuttaminen
Takuu

Tilaaminen

Kuinka tilaan tuotteen?

Verkkokaupassamme tuotteidemme hinnat näytetään euroina (€). Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24% ja toimituskulut.

Lisää haluamasi tuote ostoskoriin painamalla tuotesivulla olevaa Lisää ostoskoriin-painiketta. Ostoskorista voit siirtyä suoraan kassalle. Kassalla pyydämme sinua täyttämään tietosi tilausta ja toimitusta varten ja voit myös kirjoittaa meille lisätietoja tilaustasi koskien.

Maksun jälkeen saat automaattisen sähköpostivahvistuksen tilauksestasi. Lisäksi lähetämme erillisen tilausvahvistuksen, kun tilauksesi on käsittelyssä tehtaallamme Muuramessa. Tästä viestistä löydät yksityiskohtaisen erittelyn tilauksestasi, yhteystietomme sekä toimituspäivämäärän. Tarkistathan tilausvahvistuksen sisällön. Jos haluat esimerkiksi muuttaa tilausta tai toimituspäivää, voit vastata tähän sähköpostiin saadaksesi yhteyden asiakaspalveluumme.

Jos tehtaan tilausvahvistusta ei tavoita sinua, tarkistathan roskapostisi.

 

TILAUKSEN EHDOT

Tilauksen tekeminen edellyttää, että täytät tilauksen tekemiselle asetetut vaatimukset ja annat itsestäsi oikeat ja totuudenmukaiset tiedot. Tilataksesi verkkokaupasta sinun on oltava vähintään 18-vuotias.

Mahdolliset alennus- tai etukoodit ovat kertakäyttöisiä, eikä niitä voi yhdistää muihin alennuskoodeihin tai tarjouksiin. Alennus- tai etukoodia ei hyvitetä jälkikäteen.

Yrityksillä ei ole oikeutta vedota kuluttajansuojalaista johtuviin oikeuksiin.

 

Edellyttääkö ostaminen rekisteröitymistä?

Kuluttaja-asiakkaan on mahdollista ostaa rekisteröitymättä. Suosittelemme kuitenkin rekisteröitymistä.

Yritysasiakkaan tulee rekisteröityä tehdäkseen verkkokaupassa ostoksia.

Maksaminen

Miten voin maksaa?

Maksutavat ja rahoitus

Tarjoamme eri elämäntilanteisiin sopivia maksu- ja rahoitusvaihtoehtoja, kuten verkkopankki ja luottokorttimaksut, sekä lasku- ja osamaksut.

Verkkopankkimaksut
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla.

Luottokorttimaksut
Voit maksaa Visa-, Visa Electron-, Mastercard-, Eurocard- ja American Express korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut, jotka varmistavat turvallisen maksamisen.

Mobiilimaksutavat
MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.

Lasku- ja osamaksupalvelut

Collector Lasku ja Tililuotto

Tarjoamme kuluttaja-asiakkaille mahdollisuuden maksaa laskulla yhteistyössä Collector Bank AB:n kanssa. Kun valitset maksutavaksi laskun ja sinulle myönnetään laskumahdollisuus, saat tilatut tavarat itsellesi ennen niiden maksamista.

Voit maksaa koko laskun summan kerralla tai, jos sinulle myönnetään mahdollisuus maksaa tililuotolla, jakaa maksun pienempiin osiin maksamalla ainakin laskussa mainittavan vähimmäissumman eräpäivään mennessä. Laskun osissa maksaminen edellyttää, että laskun saatuasi allekirjoitat luottosopimuksen Collector Bankin kanssa kirjautumalla Omille Sivuille osoitteessa oma.collector.fi.

Kun valitset laskulla tai tililuotolla maksamisen, voit tehdä tilauksen ainoastaan väestörekisterissä olevaan vakituiseen osoitteeseesi. Sinun tulee olla vähintään 18-vuotias tilaushetkellä ja Collector Bank tekee luottotietojesi tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Viivästyneistä maksuista veloitetaan lainmukaiset muistutusmaksut ja perintäkulut sekä korkoa viivästyneeltä ajalta.

Saat täydelliset ehdot ja tiedot Collector Laskusta ja Tililuotosta seuraavista linkeistä:

Yleiset lasku- ja tililuottoehdot

Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot

Voiko yritysasiakas maksaa verkkokauppaostokset laskulla?

Kyllä voi. Yritysasiakkaiden on mahdollista maksaa tilauksensa laskulla erillisten maksuehtojen mukaisesti ja olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme info@aicci.fi.

Miten olette huolehtineet maksamisen turvallisuudesta?

Haluamme tarjota mahdollisimman turvallisen tavan maksaa verkkokaupassamme. Tästä syystä maksupalvelujen tarjoajamme on paikallinen yritys, suomalainen Jyväskylässä toimiva Paytrail Oyj. Heillä on Safe Pay -sertifikaatti, mikä tarkoittaa sitä, että heidän datan käsittelyn ja järjestelmien, sekä prosessien turvallisuus on varmistettu puolueettoman ja riippumattoman maksamisen asiantuntijan toimesta. Tietoa Paytrailin palveluista löydät täältä.

Miten käytän alennuskoodia?

  1. Aloita keräämällä tuotteet ostoskoriin.
  2. Syötä alennuskoodi sille osoitettuun kenttään Ostoskori-sivulla ja klikkaa Käytä kuponki -painiketta.
  3. Tarkista tilauksesi päivitetyt tiedot ja viimeistele ostos siirtymällä kassalle ja maksamalla tilaus.
  4. Alennus- tai etukoodeja ei voi yhdistää muihin alennuskoodeihin tai tarjouksiin. Alennus- tai etukoodia ei hyvitetä jälkikäteen.

Toimitukset

Miten toimitamme?

Toimitamme verkkokaupastamme tilatut tuotteet postipakettina. Toimittajamme on Posti Oyj. Postin yhteistyökumppaneina toimivat DHL ja Bring.

Suomessa Posti Kotipaketti -palveluna
Postin kotiinkuljetus sovittuna ajankohtana. Voit seurata OmaPosti-mobiilisovelluksella tilauksesi etenemistä. Toimitusajankohta sovitaan kanssasi. Toimitus ilmastoystävällisesti Posti Green-lähetyksenä.

Paketti Eurooppaan Parcell Connect –palveluna
Toimitukset kotiin tai noutopisteestä noudettavaksi maasta riippuen. Myös lauantaisin. Saat ennakkoilmoituksen ja tekstiviestin paketin saapumisesta.

Kansainvälinen postipaketti (Norja ja Sveitsi) Priority-palveluna
Toimitukset maasta riippuen joko vastaanottajan osoitteeseen, kun mahdollinen tuontitullaus on tehty, tai noutopisteestä noudettavaksi, jolloin saat ilmoituksen paketin saapumisesta.

Mihin toimitamme?

Toimitamme Aicci-verkkokaupasta tilatut tuotteet Suomeen ja kaikkiin Euroopan unionin maihin, sekä Norjaan ja Sveitsiin seuraavin poikkeuksin:

Emme toimita tilauksia Ahvenanmaalle.

Emme toimita seuraaville EU-alueille, joilla ei sovelleta EU: n arvonlisäverojärjestelmää: Saksassa, Büsingen und Helgoland, Iso-Britannia, Guernsey (esim. Alderney ja Sark, Jersey ja Gibraltar, Italiassa Livigno ja Campione d’Italia ja Espanjassa Kanariansaaret, Ceuta ja Melilla. Emme toimita Grönlantiin ja Färsaarille.

Toimitus Norjaan
Paikallinen arvonlisävero ja sovellettavat tullit sisältyvät tuotteen hintaan kaikissa Norjaan tekemissä tilauksissa.

Toimitus Sveitsiin
Paikallinen arvonlisävero ja sovellettavat tullit eivät sisälly tuotteen hintaan kaikissa Sveitsin tilauksissa. Posti laskuttaa verot ja tullit, sekä lähetysmaksun vastaanottajalta lähetyksen toimituksen jälkeen.

Milloin saan tilaamani tuotteen?

Tuotteemme valmistetaan saapuvien tilausten mukaisessa järjestyksessä. Tuotekohtainen toimitusaika voi vaihdella, ja arvio jokaisen tuotteen toimitusajasta näkyy kunkin tuotteen tuotesivulla.

Mitä toimitus maksaa?

Toimituskulut sisältyvät tuotteen hintaan seuraavin poikkeuksin:

Tilaus Sveitsiin
Paikallinen arvonlisävero ja sovellettavat tullit eivät sisälly tuotteen hintaan kaikissa Sveitsin tilauksissa. Posti/DHL laskuttaa verot ja tullit sekä lähetysmaksun vastaanottajalta lähetyksen toimituksen jälkeen.

Peruuttaminen

Mikä on peruuttamisoikeus?

Peruuttamisoikeus koskee kuluttaja-asiakkaan ostamia vakiotuotteita. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi Sinun on ilmoitettava meille peruutuksesta 14 päivän sisällä yksiselitteisesti sähköpostitse osoitteeseen info@aicci.fi. Tuote tulee palauttaa viivytyksettä viimeistään 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Tuotteen on oltava palautettaessa  käyttämätön ja siinä kunnossa, jossa sen vastaanotit. Kaikki tuotteeseen kuuluvat osat (myös tuotepakkaus ja käyttöohjeet) ovat tallella. Tuotepaketin lisäksi palautettavan tuotteen tulee olla pakattu alkuperäiseen kuljetuspakkaukseensa tai vastaavaan.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteen, olethan asiasta aina etukäteen yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@aicci.fi.

Takuu

Onko Aiccin tuotteilla takuun?

Tuotteillamme on takuu. Takuu on Aiccin tarjoama lisäetu, jonka laajuus vaihtelee tuotekohtaisesti. Takuuaika katsotaan alkavan toimituspäivästä.

Takuuaika on Aicci-verkkokaupan

  • kuluttaja-asiakkaille 2 vuotta ja
  • yritysasiakkaille 3 vuotta.

Saanko tuotteen takuukorjattua?

Suoritamme tuotteidemme takuukorjauksia.

Mikäli tuotteesta löytyy jokin virhe, pyrimme aina ensisijaisesti korjaamaan tai korvaamaan tuotteen ennen kuin myönnämme rahallista korvausta.

Jos haluat palauttaa virheellisen tuotteen tai sinulla on kysymyksiä, ole aina etukäteen yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@aicci.fi.

Asiakas on vastuussa virheettömän tuotteen palautuksesta aiheutuvista rahtikuluista.

Toimitamme myös tuotteidemme korjauksiin ja huoltoon liittyen vaihdettavia osia, kuten Aicci-pöytiin liitäntälaiteita ja valonlähteitä.

Updating…
  • Ostoskori on tyhjä.